استخدام کارشناس اداری و امور قرار داد در یک شرکت نرم افزاری


توضیحات:

اگر پویا ، سخت کوش و با انگیزه هستید و علاقه دارید در یک شرکت نرم افزاری معتبر (در تهران) استخدام شوید اکنون بهترین زمان برای پیوستن به خانواده بزرگ شرکت نرم افزاری یگانه است.

ردیفعنوان شغلیجنسیت/تعدادشرایط احراز
۱کارشناس تولید نرم افزار و برنامه نویسخانم/آقا (۵ نفر)
  • بامدرک لیسانس یا بالاتر

مجرب و مسلط به :

  • #C
  • TELERIK UI for ASP.NET MVC
  • No-SQL
  • Javascript
  • تجربه برنامه نویسی در پروژه های تجاری
  • دارای حداقل دو سال سابقه کار
  • دارای نمونه کارهای موفق
۲کارشناس پشتیبانی، استقرار و خدمات پس از فروش نرم افزارخانم/آقا (۸ نفر)
  • با مدرک لیسانس یا بالاتر
  • مسلط به کار با SQL Server
  • دارای مهارت های ارتباطی و روابط عمومی بالا
  • مسلط به نصب و تنظیمات SQL Server
  • مسلط به راه اندازی و تنظیمات IIS
  • دارای حداقل دو سال سابقه کار
  • آشنا به ویندوز سرور و سایر سیستم عامل ها
  • آشنا به نحوه عملکرد و نصب نرم افزارهای ویندوز و وب
  • آشنا با تولید مستندات، اصول پشتیبانی، آموزش و عیب یابی نرم افزار
۳کارشناس فروش و بازاریابی نرم افزارخانم/آقا (۱۰نفر)
  • حداقل دیپلم
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • آشنایی با مبانی کامپیوتر و وب
۴کارشناس اداری و امور قرار داد هاخانم (۵ نفر)
  • حداقل دیپلم
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • آشنایی با مبانی کامپیوتر و وب

واجدین شرایط می توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در موضوع (subject) ایمیل برای ردیف ۱ کارشناس تولید نرم افزار و برنامه نویس و برای ردیف ۲ عنوان شغلی کارشناس پشتیبانی و برای ردیف ۳ عنوان شغلی کارشناس فروش و بازاریابی و برای ردیف ۴ کارشناس اداری و امور قرار داد ها به آدرس ایمیل یا فکس زیر ارسال نمایند و یا با شماره های ذیل تماس بگیرند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

وبسایت: www.yeganehsoft.ir
آدرس ایمیل: (نمایش کامل) cv@yxxxxxxxxxx
تلفن: 0212xxxxxxxxxx (نمایش کامل)
فاکس: 0217xxxxxxx (نمایش کامل)
ساعت: 22:00 تاریخ: 1395/2/2 پنج‌شنبه
آدرس: تهران
تصویر کالا یا خدمت
مشاهده در سایت اصلی
توسّط: ای استخدام (e-estekhdam.com)
تعداد نمایش: 59

سامانه‌ی کارکجاست هیچ مسئولیتی درباره‌ی آگهی های ارائه شده از سایت های دیگر ندارد.
مراقب کلاه برداری باشید.
لطفاً به تاریخ آگهی توجّه نمایید ممکن است آگهی های قدیمی به دردتان نخورد.

راه اندازی بخش نمایه

"نمایه" یک بخش جدیدِ کار کجاست که افراد می توانند توانایی ها، تجربه ها، اطلاعات تماس، رزومه و سایر اطلاعات و مشخصات کاری را با دیگران (کار فرمایان، موتور های جست و جو و ...) به اشتراک بگذارند.

نمایه این امکان را فراهم می آورد تا کارجویان سریع، ساده و راحت خود را معرفی کنند و کارفرمایان نیز به همین صورت یعنی سریع، ساده و راحت فردی را که به اون نیاز دارند پیدا کنند و کار جویان مختلف را بررسی و مقایسه کنند.

برای ساخت نمایه خود کافیست به این لینک بروید: ساخت و ویرایش نمایه

برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی راهنمای نمایه بروید: صفحه‌ی معرفی نمایه